Monday, January 9, 2012

Kembali

Assalamuailakum,
kum apa kombet, bet apa, betman. 
*gila

muka excited tahun 2012

Hai semua, apa khabar? okay, actually yang post lama lama tu sudah di hapuskan kerana sebab tertentu. saya rasa anda semua tidak perlu tahu okay? just orang yang terdekat ja yang tahu. hoho. okay. saya post nie, bukan sebab apa apa. dia ada sebab tertentu. boleh kata agak 'SULIT' la. haha.
Okay, start sekarang saya dah bukak balik akaun Facebook saya yang sudah lama deactived tu. berhabuk tak agak agak hangpa? tak kot. kan? tapi kan, akaun saya tu kena tunggu 24 Jam lagi. what?! kenapa pulak? hmm, apa apa ja lah. janji dapat buka.
Nak cerita apa lagi ek? pasal azam? hmm, no no. pasal azam kita cerita untuk entry yang lain. tunggu ya! haha. sekarang ini, saya seorang calon SPM. hoho, gelabah la weh. ketaq, ketaq. tapi tak apa, don't worry and be happy! amacam? tak la. don't worry sebab baru ja tadi saya call ex mak mentua kot, haha. hangpa tau tak? dia bagi kata kata semangat at aku kaw-kaw la. sampai kedit aku habis. haha.
Saya panggil dia, Mama. comel tak comel tak? comel kan? haaa. tadi dia bagi nasihat at aku, 
Senarai nasihat :
  1. Kau jangan la menangis pasal laki nie, dorang nie bukan boleh percaya sangat.
  2. Sekarang kau belajar betol betol, nanti dapat keje besar besar kau kahwin. nanti dapat anak kau bagi la anak anak kau jadi pandai.
  3. Kau jangan jadi bodoh sebab lelaki, especially menangis at dorang. kau bukan dapat apa apa pon.
  4. Kau piki pasal masa depan kau.
Ya Allah, untungnya aku dapat seorang hamba Allah yang mampu sedarkan aku tentang LELAKI. aku bersyukur sangat sangat. walaupon kami tak pernah berjumpa, kami macam dah kenal 600 tahun dah. untungkan? sangat untung dan berbaloi. sampai disini sahaja la saya punya karangan. muahaha. BM pon terketaq ketaq, karangan konon. okay. dengan lafaz Alhamdulillah, saya pergi dulu. pastikan sentiasa jenguk/lawat blog ini okay? tiada unsur lucah. haha. mencarut lagi. okay, Assalamuailaikum :)

No comments:

Post a Comment