Tuesday, January 10, 2012

Gonna miss you, sekoko

Hai semua,
Assalamualaikum.

Hari nie sekolah aku okay ja. banyak ragam tadi, especially time perhimpunan. Ya Allah, sabor ja lah dengan cikgu Anisah tu yang tengah perbetulkan barisan budak tingkatan 4 & tingkatan 5. haha. aku rasa dalam 10 minit juga dia perbetulkan barisan kami. budak sekolah Khir Johari banyak budak manja. haha. okay, nie la sekolah aku. hmm, tahun nie last belajar at sekolah nie. hukhuk :( 

Sekolah Menengah Kebangsaan Khir Johari, Sg Petani

Walaweh! sekolah aku tu, haha. sekolah nie best sangat. first, masa time aku masuk sekolah nie sebab aku dapat tawaran. hello, you'ol jangan ingat muka i macam nie tada tawaran? sorry okay, muka nie bernilai okay. hahaha. mengarut bak hang. masa tu tingakatan satu. boleh tahan la time tingkatan satu tu. then, yang bestnya dapat pengetua yang baaaik sangat! tak silap nama dia, Jamaluddin. baik sangat sangat. sifat dia, hati lembut, cepat touching, sayang dekat murid murid dia sampaikan displin sekolah kami tak ketat. haha. tada lah. tapi aku rasa macam time aku tingkatan 1 tu bawa sial la. hahahaha. tengok la, elok ja kami dok kat sekolah tu, tetiba pengetua tu nak pencen time tengah bulan. 

Lepas tu, tentang pencen pengetua kami tu, agak sedih la. ya lah, mana tak sedih dapat pengetua yang baik tetiba dia dah pencen? sedih kan. masa dia pencen, dia menangis tau. hmm. hati dia lembut sangat. then lepas dia dah pencen, dia ada datang melawat sekolah kami. winkwink ^^ haha. dia nak basikal dia pegi exercise, then sambil tu dia datang jenguk sekolah kami. mungkin dia rindukan sekolah KJ nie kot? atau pon dia rindu at pelajar tingkatan 1 yang bernama Aini Murni Shahrudin? mungkin, mana tau. haha.

Hmm, nak cerita apa lagi ek? haaaa! apa kata kita layan seleksi petang nie dengan tengok gambar gambar pelajar KJ? layan ~ 

Cikgu cikgu yang dicintai

muka budak budak Hot, hahahahah

 
Again, muka budak budak hot

Suami & Isteri. hahahaha, bukan la! gurau semata mata

Bonzer kuat KJ, haha

Bulatan merah : Aini Murni Shahrudin, xoxo Gossip Girl. haha

Cikgu Mazlan : Weh, kes Amalina Che Bahri tu natang pa?
Cikgu Ros : Terkesima -,-
Cikgu Iskandar : Awat dengan kes tu weh? aku pon tak paham.?
Cikgu Zainorin : tua tua pon dok gosip :|
*gurau semata mata
Hey, apa tengok tengok?
Mau gadoh ka? 
Dekat mari, dekat mari.

Anak anak buah Bonzer KJ, haha.

Pak Din Comel, hahaha!

muka muka budak Pra-U yang kecewa tak dapat masuk U. gurau, haha

Cikgu unknown : Weh, tadi aku makan capati at Hussain.
Cikgu Iskandar : Laaaa, awat tak ajak aku pi sekali? ngidam capati nie.
Ustaz Najmi : Tah hang nie, makan capati sampai lupa kawan. apa laaa..
*Gurau semata mata.

Pengetua Smk Khir Johari

' Nyesal aku jadi pengawas, kena jemur at tengah panas. dah la aku tengah dalam proses nak putihkan kulit.'
*Gurau, hehe. 

Negarakuuu, tanah tumpahnya darah kuuuu

Hero Malaya

 Usha panas dari pengetua untuk semua, hehehehe.


Hehe, weh nie semua gurau ja tau! bukannya nak malukan orang, tapi untuk saja saja. untuk warga KJ juga. hmm, minta maaf la kalau kot la enny ada buat gambar hangpa semua jadi kot blah len. dan minta maaf la dekat cikgu cikgu semua, sebab gedik buat dialog tah apa apa. hehe. okay, otak pon dah jam tak tau nak tulis apa lagi. harap harap enjoy k baca entry nie? haha. okay, pergi dulu, bye!
Assalammuailaikum :) 

2 comments:

  1. hahaha. seyes lwak ayt2 kat gmbaq tuh :D

    ReplyDelete
  2. haha, ya ka? aku main hentam ja nak buat ayat macam-2 tu. haha

    ReplyDelete